تبلیغات کسب و کار شما در صفحات مجازی

تبلیغات کسب و کار شما در صفحات مجازی

از طرح های تبلیغاتی سایت " گرافیکی طرح "دیدن فرمائید

محل لوگو

سوشال مدیا چیست ؟ تمپلت لایه باز آن چه کاربردی دارد !


سوشال مدیا چیست ؟ تمپلت لایه باز آن چه کاربردی دارد !

سوشال مدیا چیست ؟ تمپلت لایه باز آن چه کاربردی دارد !

سوشال مدیا به وبسایت ها و اپلیکشین های طراحی شده ای گفته می شود که به افراد این امکان را می دهند تا مطالب خود را سریع، به موقع و به گونه ای موثر به اشتراک بگذارند.

کافیست نگاهی به مشاغل مختلف که در رسانه های اجتماعی معروف از قبیل فیس بوک Facebook، اینستاگرام Instagram، توئیتر Twitter، لینکدین LinkedIn، یوتیوب YouTube و … به روش های مختلف فعال هستند بیندازیم؛ تا پی ببریم که این رسانه ها تا چه حد قدرتمند و پررنگ در اقتصاد و زندگی ما ظاهر شده و کسب و کارهای مختلف برای ایجاد ارتباط موثر با مخاطبان خود، از آنها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی شان استفاده کرده و با تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از این ارتباطات، روند شغلی خود را بهبود می بخشند.

اما آیا صاحبان مشاغلی که از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، می دانند کلید موفقیت در سوشال مدیا Social Media چیست؟ و چگونه باید با این ابزارهای اجتماعی تعامل داشته باشند تا بهترین نتیجه برایشان حاصل شود؟

انواع شبکه های اجتماعی در سوشال مدیا:

فیس بوک

یک وبسایت بسیار محبوب است که در بسیاری از کشورها از جمله ایالات متحده بازدیدکنندگان وفاداری دارند و این بازدیدکنندگان نسبت به هر سایت دیگر، وقت بیشتری را در این سایت اختصاص می دهند. فیس بوک در ایران فیلتر است. ولی از آنجایی که برای موتورهای جستجو اهمیت ویژه ای دارد، این شبکه می تواند یک نمونه از سوشال مدیای پر بازخورد باشد.

لینکدین

Linkedin یک شبکه اجتماعی مختص کسب و کار می باشد که موضوع اصلی این شبکه پیدا کردن نیروی کاری، پروژه، استخدام شدن و … می باشد. اکثر نیروهای متخصص در ایران که جویای کار در خارج از کشور می باشند از طریق این شبکه، موفق به پیدا کردن کار و انجام پروژه به صورت دورکاری شده اند.

تلگرام

یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب چند سال اخیر در ایران می باشد که متاسفانه در حال حاضر این شبکه در ایران فیلتر می باشد. این نرم افزار به شدت قدرتمند و با کارایی های بسیار بالا در حال پیشرفت و توسعه می باشد. در این شبکه به قابلیت رباط سازی و بازی سازی برای برنامه نویسان می شود اشاره کرد.

اینستاگرام

این شبکه از زمانی که توسط مارک زاکربرگ ( مالک فیسبوک ) خریداری شد، بسیار توسعه داده شد. موضوع این شبکه به غیر از اطلاع رسانی می تواند بهترین فروشگاه مجازی در لیست شبکه های اجتماعی باشد. امکانات زیادی برای فروشگاه اینترنتی شما را جدیدا در خود اضافه کرده است. قطعا این شبکه مورد بسیار مناسبی برای هر کسب و کاری می باشد. از مزیت های این شبکه می توان به پر بازدید بودن، امکانات جستجو در گوگل و فیلتر نبودن در ایران اشاره کرد.

توییتر

یک شبکه محبوب برای دنبال کردن و نوشتن پست های کوتاه می باشد. این شبکه اصطلاح توییت کردن را در خود فرهنگ سازی کرده است و هر کس که نوشته جدیدی در پروفایل خود اضافه می کند به اصطلاح می گویند توییت کرده است. معمولان رهبران سیاسی در دنیا از این شبکه برای مخاطبان خود استفاده می کنند. توییتر هم در ایران فیلتر است.

تمپلیت سوشیال مدیا Social Media چیست؟

 

تمپلیت سوشیال مدیا Social Media  یک سورس آماده گرافیکی است که با فرمت های رایج PNG, PSD, JPG, AI در اختیار شما قرار داده میشود. این بسته شامل: مجموعه تمپلیت ها مناسب برای فیس بوک، اینستاگرام و تلگرام و توئیتر و ... است.

برای ویرایش و ایجاد یک فایل چندرسانه ای تصویری نیاز به استفاده از یک سری نرم افزارهای ویرایشگر تصویر مثل فتوشاپ و یا ایلاستریتور دارید. فتوشاپ یا Photoshop و Illustrator مشهورترین و پرکاربردترین نرم افزارهای ویرایشگر تصویر در جهان هستند که توسط شرکت ادوبی – Adobe توسعه یافته است. در واقع میتوانیم بگوییم که هر فایل تصویری که شامل پروژه های لایه باز برای این دو نرم افزار باشد بهترین کاربرد را برای شما خواهد داشت به این دلیل که براحتی میتوانید سورس موردنظر خود را با حفظ کیفیت و کلیه عناصر به صورت لایه بار اقدام به ادیت و کاستومایزهای دلخواه تان کنید.

 

پست های تبلیغاتی سوشال مدیا :

به پست های تقریبا کوچک و جمع و جوری گفته میشود که برای رسانه های اجتماعی که در متن بالا گفته شد ایجاد میشوند تا تبلیغات صفحات مجازی شما را راحتتر بیان کنند.

این پست های تبلیغاتی عموما کوتاه و خلاصه بیانگر ویژگی های کاری شما میباشند.

سایت گرافیکی طرح با هدف خلق این پست های تبلیغاتی،می کوشد تا بهترین طرح ها را برای تبلیغات پیج های شما در هر برنامه از سوشال مدیا ایجاد کند.

برای خرید و ویرایش این طرح ها فقط کافیست که فتوشاپ خود را قوی کنید،باقی کار با ما!

 

"جهت دانلود این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید"

 

  انتشار : ۹ فروردین ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 98

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به " گرافیکی طرح "می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما